Sunday, April 26, 2009

rugi tp untung???

rugi???
ape yg rugi nye???
yelaa rugi gue 2hari tak study
sabtu ngan ahad
ish2...

pressure gue nengok si adek dush ngan fizol
mane tak..
diorng kuar pagi2 gie study
gue 'celik' je diorng ilang
diorng balik je gue daa 'padam'
ahhhh..!!!
pressure..pressure...
tinggal laa gue sorng2 dlm bilik nie

ok2
cite dia cmni
ari sabtu smlm ngan ari nie gue ade hal
adik kakak ipa gue dr langkawi mai
depa nk pi dftar ngaji kt MAHSA kolej
alaaa kolej jururawat tu

depa bertolak dr kuala perlis kol 7mlm
smpai sini dekt kol 4 lebey pagi
diorng dtg sini skali 9org
kena laa ambik 2 kete
bukan adik kakak ipa gue je nk masuk
membe dia pn nk join dlm 3 orng
tu yg buat ramai

aktiviti ari sabtu gue ialah menjadi dreba mereka gie beli belah
gie laa bawak tesco xtra kt shah alam nie
beli laa baldi, cadar, bantal n etc
biase laa
org br masuk kolej
macm korang tak biase plak kn
mcm2 tmpt gue bawak
letih2...
mlm tu gue tido awl
smpai je umah kol 10mlm
mandi2 gue terus tido

tapi sbelom gue masuk tido

abg gue sound
'..esk bgn awal tau..siap2 semua lepas tu gerak dlm kol 8.30pg...' gue pn jwab
'..baik boss..' esk pagi nye
ade org kejut gue
cmni bunyi nye...
'...iwannn..!!!bgn2..diorng semua daa siap..tunggu ko jee??..'
gue ngan mamai pn usha laa jam hp
tgk2 kol 6.30pg diorng semua daa siap

dlm ati gue
'..mak ai..semlm kate nk gie kol 8.30...nie br kol brape??..biar betik...' bgn laa gue ngan terpakse

yelaa..
1st time masuk kolej kan
bagus2 semangat cmni memang patut ade pade student
bukn macm gue, si adek dush, midori n erin
matehari daa tgk br nk bangkit
huhuhu~~

lepas mandi je dlm kol 7pg gue gerak
gue ingt kt mane
rupe2 nye kt damansara je
smpai sane jee
lepak sarapan dulu kt mamak
gue bantai roti telo bawang, milo ais n telo stgh masuk 2biji
kalau kt umah sewa
nak sarapan pn saving
nie org daa blanje
gue balun...

lepas tu dftar la diorng nie kt MAHSA kolej
mahal tu yuran satu sem
nasib baik laa gue blaja kt UiTM (Universiti ini Tolong Melayu)
kalau tak pening nk bayar yuran
lepas tu diorng gie la masuk dengar taklimat smpai kol 1ptg
gue lepak je laa kt luar tu tgk 'permandangan'
hehehehe~~

lepas abih taklimat gie plak dftar kolej
kolej diorng style umah sewa
satu umah tu 18org duduk
ambik ko
satu bilik 6org
gue ingt umah gue je daa sendat
rupe nye diorng lg sendat
lps tu balik laa


ok2
da2..
panjang sgt nie
klimak sebenya cite nie ialah
awek2 kt MAHSA kolej tu cun2 gile
termenung gue
mane tak semua tu bakal2 nurse katekan
sepesennn je semua gue nengok
ish2 tergugut jegek la iman gue
kalau bawak adek dush lg laa...
mate dia lg beso
hahahahaha (sori no..)

jab2...
haa satu bende lg best
mase gue anta diorng masuk kolej
ade awek senior2 diorng yg dok sebelah umah tu
semua kuar
terjengok2
semua stok seksi gile beb
semua stok pakai boxer ngan singlet jee..
gile btol diorng
kalah gue
gue pn tak cmtu
putih2 plak tu...
gue ngan gaya macho dok kt tepi kete
smbil pakai spek mate itam (rayben uptown rm15 sahaja)
gue pn usha laa
daa pakai seksi gile
nk buat cmne kan
tp gue rase kn
diorng tu memang cmtu laaa
gersang
mane tak majoriti pompuan je kan
laki kureng
tu yg jd cmtu
gersang semacm
bahaya2..!!!


so bende tu laa untung nye ari nie
hahahahaha
(abih ilmu law aku ilang semua)



k
~da~

1 comments:

adek dush said...

wahwah...
besonyer mate aku nih...
mate ko 2 lg tajam tau...
ko x bek tuduh diorg gersang...
diorg panas la, 2 pasai pkai sexy2...
ko pon sexy gk dlm bilik...
opsss...terbocor rahsia plak...