Saturday, April 18, 2009

~ Sudah Pandai Berjalan~

anak buah gue sudey pandai berjalan weii
hahahahhaa
leh laa lepas nie ajak anak buah gue hana lepak mamak 'ngeteh'



hana bersama rakan sebaya layan tom2 bak!


tadi gue balik puncak
balik2 satu kali gue nengok hana sudey buleh bejalan daa
walau pn terkengkang2 nk sbb menggayakan pempes nye
agak lucu jugek gaya nye berjalan
hahahah..!!!

mak gue kate minggu lepas hana daa stat jalan daa
lame beb gue tunggu si hana nie brjalan
umo daa sthn lebih br leh jalan
dulu mase gue kecik2 dulu
mak gue kate gue umo 10bulan daa berjalan woo
tp gue tak terperanjat pn
sbb gue tau gue memang hebat pn
huhuhu~~

tp bile hana sudey stat jalan
mak gue mule penin
sbb....

hai..nama caye hana..!!

dia sudah mula suke memanjat sana sini..!!


mula berjalan sana sini tanpa kawalan..!!


kaki terjengket2 mencapai barang2 jahit tok mak


saba je laa mak uiii
cucu mak tu br dpt 'kaki' nk berjalan
nak buat cmne
follow jee sudeyy...

ptg td mak gue ajak gie belanje barang dapur kt supermarket
bawak laa skali si hana nie
gue singgah laa kt satu kedai dlm supermrkt nie
ala kedai yg jual sepit rambut semua nie laa
satu kali gua sarung kn kepala si hana nie ngan rambut palsu
pehh..!!!


cute sehh..!!!!
mcm daa beso gile daa
hahahahaa


tp ape yg lagi best
gue nengok anak buah gue nie ade kena skit ngan gue
asal??
lu org tak percaya ka???
xpe2..
lu org tak percaya ka
meh gue gue tunjuk bukti


hana berspek mata hitam

gue berspek mata hitam

haaa
same kan
tu laa gue ckp lu org xmo caye
cume gue gelap skit jee..
hahahaha

bak kate org lame2
'..fruit child same like uncle achu..'
hahaha

~sekian~

3 comments:

Zw@n said...

koko.....comey anak saudara mu....

sweetz_chemical said...

ish ko nie..
mcm tak paham2 lak..
tgk laa bapak sedara dia sape..
bapak sedara dia kn semat..
huhuhu~~

adek dush said...

demo meme semaK...hehe