Saturday, April 4, 2009

~peristiwa mlm 4hb april~

peristiwa nie berlaku pada 4hb april 2009..
baruuuu je td..
panas lg...
peristiwa nie berbunyi mcm nie....

td membe gue ajak gie umah br dia ktsunway kayangan...
sbb dia ade buat kenduri tahlil...
dia ajak gue..
mule2 gue malas nk gie sbb ptg td penat layan kernival NR uitm...
tp org daa ajak kn..
segan laa..
so gie laa gue nie...
lgpn ade makan free...
slalu nye kalau kenduri nie makan sedap2...
nyum2...

selapas abih je bacaan tahlil...
so tuan rumah pn menjempt laa semua org makan...
gue tunggu dulu org ambik nasi...
gue suke ambik last2 skit....
sbb kalau last2 nie bleh laa ambik ayam 2 3 ketul..
tak malu sgt..
sbb org daa xde...

lepas je makan gue dok bersandar...
mau tak brape byk ayam gue sapu...
tp ape2 pn gue nk ucapkn laa trime kasih bebyk....
lauk td memang 'kental'....
hehehehe....

haaa...
cite dia bermula selapas gue makan...
mak dia ajak laa gue dan kawan2 masuk bilik dia...
cume ade beberape kawan2 gue n gue jee tak masuk..
mane tak..
yg dtg malam tu 4 kete kot..
penuh tu..
tp mak dia pakse masuk jugk...
sempat bakar line lg tu...
mak dia ckp cmni tau..
' gie laa masuk bilik isha tu..ade LCD skrin tu dlm bilik dia...'

gue pn terbakar..
so gue n membe2 yg lain pn masuk laa..
masuk2 nengok xde pn LCD yg di gembar gembur kn itu..
tp..
bilik dia ade katil besar...
stok 3org leh tido nye...
gue pn bukn leh nengok katil besar2 nie...
dengan selambe dan sesuke hati nye gue membuat terjunam seperti ahli2 atlit renang...
stok terjun gerudi cmtu...
setibe nyeee punggung gue mencecah katil dia..
satu bunyi yg tidak enak didengari...
'peeeeeennggruuuupppp...............!!!!!!!!!!!!'

dlm ati gue...
alamk....
ape yg sudey gue lakukn itu....
satu kali katil dia patah daaa....
gue ngan muke cuak nye duduk terdiam...
alamk..
ape gue nk buat nie...
kalau nk bayar ganti rugi...
gue terpakse jual buah smpai ujung taun nie laaa...
yg membe gue isha tu daa buat muke bengang daa...
mau tak bengang..
katil br kot....

so dgn muke yg bersalah...
gue pn minta maap laa...
abih minta maap jee..
gue kuar..
salam ngan org2 dlm umah tu..
then balik laa shah alam balik...
tp ati tak tenteram woo...
abih nk buat cmne kn..
bende nk jadi..

soo..
iktibar disini..
jangan laa lu org ofer gue masuk bilik yg ade katil besa...
huhuhu~~
daa...

0 comments: