Sunday, March 15, 2009

~ HaPpY biRtHdAy ~


'.....tanggal 14/03/2009 (sabtu) gue menyambung birthday dua orng yg paling penting dlm hidup gue....'
org pertama dlm hati gue iaitu mak gue...


Pn. Zainab bt. Baba
dilahirkan di tanjung agas, muar, johor
pada tanggal 14/03/1951
beliau seorng wanita yg tabah, prihatin, cun, muslimah, pendidik dan ceria

ucapan: somoga mak panjang umur, dimurahkan rezeki, dikurnia kan kesihatan yg berpanjangan, dirahmati dan sentiase ceria di samping kami sekeluarga....amin..cayang mak gue..


org yg kedua...
org yg tak kurang penting nye dlm idop gue...
anak buah gue yg 2nd...

Rafhana bt. Mohd Norazlan
dilahirkan di Hospital Sungai Buloh
pada tanggal 14/03/2008
hari jumaat dlm kol 10.45 pg
seorng yg cute gile, bleh buat gue dr marah jd hapy balik nengok dia...

ucapan: semoga hana membesar dengan sihat n kuat(xmo demam2), pandai, ceria senjang waktu..cpt laa membesar..nanti acu leh bawak gie jalan kt tasik..lepas tu leh laa kite lepak kt mamak same2..huhuu..amin...


sedap kek nie.. membe gue yg keja kt kedai kek cottage sek.18 buat special tu... so gue promote gie laa kedai kek cottage sek.18


hana ngan tok mak nye memotong kek...


same2 kite nyanyi...
1..2..3...

slamat harijadi..
selamat harijadi..
slamat harijadi hana n tok mak..
slamat harijaadii.....

yea...yeaa.....

~dada~~


0 comments: