Wednesday, May 6, 2009

~ Lepas Satu Ade Satu Lagi ~

semalam 5hb mei 2009 kol 5.15ptg secara rasmi paper final tamat utk sem nie...
last paper semalam paper enviroment...
bleh laa paper tu
nak kate senang sangat tak jugak
tp ok laa
dr paper yg sebelom tu
macam h*ram
harap2 laa sem nie semua clear paper
~amin~

lepas abih final nie plak
ade satu lg bende besar kena satle kn
iaitu PRAKTIKAL
secara rasmi nye prktikal start 11hb mei nie
tp tmpt prktikal aku soh start 10hb
sbb dia kate terengganu 1st day diorng ari ahad
ari jumaat ngan sabtu cuti
aku malas btol nk start 10hb nie
so terpaksa la aku klentong diorng
aku ckp ngan diorng aku nye paper abih 9hb
so tak sempat nk dftar 10hb tu
hehehe..!!!!

so 9hb pagi aku bertolak ngan madi ngan kema
diorng nk tumpang skali gie sana
best jugak naik kete ramai2 gie jalan jauh2 skit
1st skali anta kema kt kuantan
dia kate mak dia daa ready nk buat ikan patin masak lemak tempoyak
aduhhhh..!!!!
meleleh air liur aku
huhuhu~~
lepas tu plak anta madi kt umah dia kt k.terengganu
wahh..
jauh perjalanan nie
hehehehe

semoga semua nye berjalan lancar hendak nye
~amin~

.da.

0 comments: