Saturday, May 16, 2009

~seminggu berlalu~



da abih seminggu praktikal daaa
tinggal lg 7 minggu...
tak saba2 aku nk abih..
hhahahaha...
elek2...

nk cite skit laa..
aku buat praktikal kt kerteh terengganu...
bukn ape saje je nk nengok tempat org...
kt sini aku dok ngan abang aku kt paka...
dlm 15 minit dr umah abg aku ke tempat prktikal...

minggu lepas aku dtg terengganu nie ngan madi ngan kema
saje ajak diorng naik skali ngan aku
lagi pn skali jalan
aku anta kema kt kuantan
lepas tu anta madi kt KT
kiteorg gerak dari shah alam ari sabtu kol 5pagi

lepak rehat kt petronas karak ngan madi

aku ngan kema a.k.a gel

haa aku nk kenal kn ngan korang sahabat baru aku
nama dia tompok
dia laa slalu bawak aku jalan mane2
baik si tompok nie..
hehehe

tompok..

ok tu jela crite nye...
daaaa

0 comments: