Sunday, December 7, 2008

...sEhari LaGi nk rayA hAji...


....sehari je lagi nk raya haJi....

taun nie raya aji aku tak balik kmpung
(slalu pn raya aji bukn nye balik kmpng..hehehe)
abang aku dr kerteh pn balik raya kt umah
agak riuh gak laa umah
hehehee
syok2

mcm biase laa kn
kalau raya mesti tak meriah kalau xde ketupat
(nama pn raya)
so...
aku nk sembng2 pasal penyediaan ketupat

dlm cite aku nie ada 3 org org yg terlibat dlm penyediaan ketupat
antara watak2 nye ialah...

*mak aku*
dia pakar dlm bab2 ketupat nie..
org lame kate kan
huhuhu~~

korang bayangkn
dr daun yg tegak niee
mak aku kerjakn


dia pintal2 nye daun tu
dia masuk sane..
dia masuk sini..
berbelit2


last2 jd lee ketupatt..
hebat2
(tepok tgh skit..)

mak aku buat ketupat nie bukn sorng
tp dia ada pembantu

pembantu pertama

anak buah aku yg 1st
nur aishah marissa
nmpak dlm gamba mcm daa hebat
tp tak tau laaa...

tp yg muskil nye...


si ecah nie
dia tolong2 org buat ketupat
dia bleh kee mkn???
tgk gigi depan mcm takde..
hahahahahhahaa
jgn mara haaa..

pembantu ke-2

anak buah aku yg 2nd
rafhana
dia nie kalau posing depan kamera memang pandai
hehehee..
kerja nye ialah tolong menyepahkn daun2 ketupat yg belom di anyam
abih terabur..
aku jugk kena btol kn balik
xpe2...

akhir nye mak saya dan pembantu2 nye dpt menyiapkan ketupat
nyam2..
tak saba nk makan nie..
hehhee..
k
daaa~~
slamat hari raya aidiladha

0 comments: