Friday, December 19, 2008

...akHir nYE ReSuLt MUncUL juA...

...akHIr NyE rEsuLt muNcuL JUa...
bEGitu LAme pEnANti ku MenUNggU KEhaDiran 'MU'
kU mEnunGGU 'mu' DEngan PEnuH KESabARan DAlam DiRi yG kIAn mEmBArA
Akan TEtaPI ENgKAu tAk KUnjUng tIbA SEMeNJAk BEhAri LAlu
namun..
deNgan HAti YG cEkal Ku TEtAP menghAruNGi DugAan DeNGAn PENuh KEsaBARan
tEpAt deTik 9.30 MLm 18hb DisEmbER
WAkTU tEMpAtan
kU gaGAhi JAri JEMari Ku mEnunjAL paPAn huRuF(KEYboard la tu)
kU tuNJAl2
ku TonYOh2
Akhir PEnAntian KU selAma iNi MEnunGgu mU berBAloi JUgA
waLAupN dirI MU buKAN SEpERti APE yg kU imPIAn kAN
naMUn HAti iNI mENErima DENGAn HAti YG PEnuH BERsYUkUR
~amin~
sekian
ringkasan : syair ini menceritakan tentang penantian seorang insan yg murni yg bergelar koko yg menantikn result peperiksaan nye. waa brape kali nengok asik tak dpt jee. tp ape skali pn, saya bg pihak penulis berasa amat bersyukur kerana result penulis semua lulus takde yg kantoi.
walaupn result nye tak berapa memberangsangkan. di sini juga saya ingin mengucapkan tahniah kepada membe semua kerana saya dengar ramai yg dpt result gempak2. so tahniah skali lagi. terutama kt membe sekelas, sebilik, setoto dan sebantal saya daud sebab dalam dekan, so sem depan aku tuntut KFC diner plate ngan buger king. sekian

7 comments:

[e][cHa][ChA] said...

haha
aku nak kfc n raje beger gak buley?
congrats kt ko

adek dush said...

wahh2...
kn men ko demand nk kfc...
aku mane mampu wehhh...
stakat roti 2 bule la aku supply...
seminggu pon xpe...
kite same2 mkn roti k...
trime kasih tau ko bnyk tlg aku...

sweetz_chemical said...

eh ape plak
sepatutnye korang laa kena blnje aku
alaa..
takat kfc ngan rajee beger je kot..
camni..
daud blanje aku kfc
ko ngecah blnje aku raje beger...
amcm?
bran tak>???
korang dorang kan dekan..
nanti korang gie diner dekan
aku gakk dok umah sorng makan roti
k

[e][cHa][ChA] said...

eh
daud sorg je la dekan..
die ar kne banje kfc ngan rajee beger
nyum2..
cpt ar daud..
lapau ni

adek dush said...

hamboi2....
sosodap tokak yo order...
eden xdo duit nih...
org putih sobut tongah koring...
nt la aku blaje korg...
aku blanje roti cicah sayur ek...
sodap,brkhasiat,diet!!!

sweetz_chemical said...

ape mau galo2???
lu org kasi bincang same2..
sape yg nak blnje aku kfc ngan sape nk blnje aku rajee buger...
jgn gado sesame sendiri semate2 nak blnje aku..
aku tau aku famous..
elek2 ekk...
ok sape yg nak blan aku makan kfc angkt tangan????

adek dush said...

haha...ko mmg fames!!!
...2 sebb aku nk trimas kaseh daun keladi gnyk2 kt ko...
tanpe ko siape la result aku 2...
aku tau sape die...yg men cover2 2...
dekan jgk 2 beb...tp kalau tang blanje ni aku mushkil la beb...
sebagai tande perhargaan aku kt ko nt aku blanje roti gardiner ikan bilis 2 k...kite kongsi tau...