Thursday, July 2, 2009

..sehari je lg...

sehari je lg aku nk abih prktikal
rase macam gembira tp ade gak rase mcam sedey la pulek
alamk tacing la plak
hehehhe

sebelom nie mcm tunggu2 je bile la nk abih praktikal
tp bile da lame2...
eh2 best laa plak
sbb staff kt sini satu kepala semua
tak kire la sape engineer ke designer ke dfrater ke
best2
semua kepala 'layan..'
lepas tu plak setiap mlm selasa kiteorng ade main futsal same2
tu yg mcm jd rapat tuu..
ish2..

haaa satu bende yg buat aku sayang nk tinggal
kalau kt UiTM aku dikenali dengan abang 'jambu'
sbb aku jual buah jambu
tp berlainan cerita plak kt tmpt prktikal aku
aku lebih dikenali sebagai tikey nasi lemak rendang
hehehhee...
ganas tak aku???
alaa..
bos besar da bg line lepas tu plak staff memberi sokongan yg memberangsangkan
sbb masing2 malas nk kuar beli sarapan
so aku soh kakak ipa aku masak then jual kt opis..
huhuhu~~


meh2 beli....

menu:
-nasi lemak biase..........rm1.30
-nasi lemak rendang....rm2.50
-nasi lemal sotong........rm2.50
-bihun goreng...............rm1.00
-mee goreng.................rm1.00
-kebab daging...............rm1.20

lepas tu plak aku rindu nk tinggal kn tempat duduk aku
strategik tu lokasi table aku
dekat ngan jamban..
tau2 je komponi nie..
hehehehe.....

nie la meja gue..konon2 bersepah laa...

klah laa kawan2..
aku nk masuk tido...
nanti tak leh bgn lak jab agi..
esk sembang lagi ekk..
daa....

2 comments:

adek dush said...

woi tapau nasi lemak kt aku...
kepok leko...
sata 2 beg plastik...
nasi dagang 2 bungkus...
xtapau jgn balik umah sewa..huhu

sweetz_chemical said...

nk tapau takde hal...
tak kesah la kopok ke nasi dagang ke....
kalau tak ulur duit tak jd jugk...
hehehhe...